⚠ Website Ini Khas Untuk Anda Yang Mempunyai Masalah Sakit Lutut Dan Sendi & Dah Cuba Pelbagai Jenis Rawatan Tapi Tak Berjaya

WAHAI PESAKIT LUTUT!

Nak tak saya tunjukkan caranya, bagaimana anda dah tak perlu hadap sakit lutut sampai bila-bila dah.

Tanpa makan painkiller, tanpa injek gel dan tanpa pembedahan

Dr Azrul akan ajarkan bagaimana dengan amalkan bahan semulajadi ni saja dapat hilangkan sakit lutut ibunya dan para pesakitnya

Ramai orang tertanya-tanya?

Rahsia bagaimana Puan Naseem dapat bercucuk tanam walaupun lepas lutut dah diinjek gel sebanyak 2 kali

Seorang ayah berusia 71 tahun akhirnya dah dapat menunggang motorsikal dan dah tak payah pakai tongkat! Apa amalan beliau?

Semua orang terkejut bila Cikgu Sausah mendaki gunung! Sebenarnya Cikgu Sausah amalkan ___ untuk kesihatan lutut beliau!

Ini keadaan anda sekarang!

bayangkan..!

Sebenarnya, kenapa lutut anda boleh sakit?

Ini sebabnya menurut Dr Azrul

Sebab utama ramai orang sakit lutut adalah disebabkan kurangnya cecair di lutut.

Bila cecair lutut kurang, ini akan mengakibatkan tulang lutut merapat. Bila tulang lutut merapat, ini akan menghadkan pergerakan lutut. Kemudian bila bergerak, tulang paha dan tulang betis akan bergeser dengan kepala lutut. Geseran ini yang buatkan sakit. Jika tak dirawat segera, akan mengakibatkan tulang rawan semakin haus. Dan makin memakan masa untuk sembuh.

Bagaimana cara merawat masalah kurang cecair ni?

Rawatan hakiki yang sebaiknya anda amalkan adalah menambahkan nutrisi dalam badan.

Kerana badan anda sebenarnya mampu untuk tambahkan cecair di lutut secara semulajadi. Tapi disebabkan meningkatnya usia dan pemakanan yang kurang berzat, nutrisi dalam badan tak mampu untuk mengahsilkan cecair di lutut.

Inilah sebabnya anda sangat-sangat perlukan supplement, untuk topup nutrisi didalam badan.

Supaya badan anda sendiri yang bekerja menambahkan cecair di lutut dan sekaligus merawat tulang rawan yang dah bergeser antara satu sama lain.

Ini adalah sebabnya rawatan moden seperti makan ubat tahan sakit, injek gel di lutut dan buat pembedahan lutut sekalipun, bukanlah solusi terbaik. Kerana cara itu hanyalah memberikan anda kelegaan sementara sahaja. Bukanlah merawat sakit lutut anda!

Apa kata Dr Azrul tentang sakit lutut dan supplement berkesan untuk sakit lutut

Bagaimana puan Naseem dapat bercucuk tanam semula sampai kawan-kawan pun terkejut

Alhamdulillah Miracaps dah bantu lebih 179,874 orang sembuhkan sakit lutut sejak 2013

MEMPERKENALKAN MIRACAPS

100% Ekstrak Biji Aprikot, Dijamin Cepat Berkesan

Jom Dengar Apa Kata Mereka Yang Dah Sembuh Dengan Miracaps

Anda ada terfikir macam ni tak walaupun lepas dah tengok macam-macam bukti di atas kan?

"Sekejap, macam mana kalau tak berkesan?"

"Sebab saya ni macam-macam jenis ubat dah cuba. Tapi lutut masih juga sakit."

APA SARANAN DR AZRUL. DGR SAMPAI HABIS (PENTING)

Sekejap, saya masih ada hadiah untuk anda

Bayar Bila Barang Sampai!

Biar saya tanggung risiko kalau ada isu dibahagian pengeposan

Untuk mendapatkan Miracaps, anda Tak perlu bayar sekarang, bayar bila barang sampai saja. Kalau tiba-tiba ada masalah PKP, barang tak sampai, anda tak perlu bayar apa-apa.

PERSOALANNYA

Adakah anda betul-betul serius nak hilangkan sakit lutut?

Anda bersedia nak hidup sihat dan cergas seperti sebelum ni?

SOALAN

Dah berapa lama anda sakit lutut? Setahun? Dua tahun? 10 tahun?

Dah berapa lama anda pendam dan hadap keseorangan?

Berapa banyak ibadah yg anda tak dapat laksanakan sebab sakit lutut?

Dah berapa anda habiskan duit untuk berubat tapi masih tak sembuh-sembuh?

SOALAN LAGI

Bagaimana hidup anda akan berubah bila lutut dah sihat?

Bagaimana perasaan dapat solat seperti biasa?

Bagaimana perasaan bila dapat buat kerja dengan cergas?

BERAPA YANG ANDA SANGGUP BAYAR UNTUK PERUBAHAN HIDUP INI?

Anda sebenarnya bukan sedang beli ubat atau supplement. Tapi anda sedang beli keadaan hidup yang baru.

Tiada lagi sakit lutut. Tiada lagi mengeluh. Badan bertambah cergas. Nak buat kerja apa-apapun dah tak susahkan orang lain.

Berapa yang anda perlu bayar untuk dapatkan lutut yang sihat?

Berapa kosnya untuk hilangkan sakit lutut dari hidup anda sampai bila-bila?

Baiklah, saya reveal harganya sekarang.

Harga Miracaps dipasaran sekarang adalah…

RM170

Khas untuk hari ni waktu terhad saja, saya potong hampir setengah harga.

RM100

RM100

RM100

Atas sebab kekangan masa, saya tak mampu untuk melayan lebih 7 orang pelanggan dalam 1 hari.

Disebabkan itu, saya buka segala offer dan jaminan tak masuk akal saya untuk 7 orang sahaja untuk hari ni.

Cukup je 7 order yang confirm order hari ni, saya akan tutup webpage ni.

Saya harap dapat jumpa nama anda di ruangan checkout cart.

Tekan sini untuk dapatkan Miracaps dgn potongan harga 50%

ATAU CALL 011- 5960 5456

Terus terang saya cakap, anda takkan dapat offer dan jaminan macam ni dimana-mana.

Soalan Lazim

Miracaps dapat diamalkan sekali dengan ubat hospital?

Boleh sangat. Kerana dalam Miracaps ni adalah 100% bahan semulajadi. Sangat tidak membahayakan.

Orang yang ada darah tinggi dan kencing manis sesuai tak?

Memang sesuai sangat.InsyaAllah Miracaps sangat membantu dalam melancarkan saluran darah dan stabilkan paras gula dalam darah.

Ada kelulusan KKM ke ni?

Ada tuan, Miracaps adalah lulus KKM berstatus MAL16060039TC. Setiap kali production baru, sample Miracaps akan dihantar ke makmal untuk diuji tahap keselamatannya.

Satu botol tahan berapa lama?

Dalam 1 otol Miracaps ada 60 kapsul. Tuan ambil 2 kapsul dan 2 kapsul petang. Jadi setiap 12 jam, badan tuan akan menerima nutrisi baru.

Berapa kapsul?

60 kapsul 350mg EKSTRAK biji aprikot. 5x ganda lebih tinggi keberkesanan berbanding kapsul KISARAN biji aprikot

KENAPA WAJIB CUBA & PILIH MIRACAPS ?

MIRACAPS terbukti BERKESAN mengurang, melega & menghilangkan  sakit lutut. Paling penting ianya bertindak dari dalam & tak perlu bergantung pada ubat sapu. Doktor pon rekemen pada mak sendiri. Tak kan silap lagi. Kan? Insya Allah.

BERAPA LAMA NAMPAK KESANNYA?

Kesembuhan bergantung pada penerima tubuh individu itu sendiri. Keperluan dos serta tempoh yang perlu diambil untuk seseorang pesakit berbeza-beza. Insya-Allah 7-21 hari ianya mula merasai ke arah penyembuhan

ADA TAK KESAN SAMPINGAN PADA BUAH PINGGANG ?

Kandungan hanya 100% bahan semula jadi. Mudah dihadam dan tidak mengganggu buah pinggang.

ADA PANTANG LARANG?

Tiada. Namun pengamal dinasihatkan mengamalkan pemakanan sihat.